esmaspäev, 14. märts 2016

Uni on magusam kui mesi

Oh, need hotellid! Valiku langetamine on olnud väga keeruline. Populaarsele sihtkohale omaselt on terve saar täis erinevaid hotelle, motelle ja muid majutusasutusi. Seni oleme läbi lapanud nii Airbnb, Expedia kui ka Booking.com lehed ning uusi lemmikuid tekkis igal sammul. Erinevatel põhjustel otsustasime seekord Airbnb kasutamise kõrvale jätta ning langetasime valikud Expedia ja Bookingu lehtedelt. Päevade jaotamine erinevate piirkondade vahel on olnud samuti paras mõistatamine, sest ei oska hetkel üldse ette aimatagi, kus piirkonnas kui palju aega kuluks. Algselt plaanisime jääda Kutasse kuna maandume õhtul kella 11 paiku, lõpliku otsuse kohaselt sõidame ikkagi koheselt Ubudi ning veedame esimesed ööd seal. Enne kui räägime lähemalt, mille vahel valisime ja kuhu lõpuks maandume, väike kõrvalepõige ja vaade sellele, kuhu me kunagi jõuda tahame..

Unistada tasub suurelt, seega valisime välja ka selle hotelli, kuhu jõuame tulevikus, kui meil on pered ja lapsed, kes siis oma emmed-issid puhkama tahavad saata:
Tegemist on Ubudis asuva imelise Viceroy hotelliga

Nii, aga asume nüüd siis nende elamiste juurde, mis lõpuks sõelale jäid ning valituks osutusid.

Esimene peatuspaik (07.04-11.04): Manyi Village, Ubud

Tagasihoidlik "külake" keset riisivälju. Piisavalt kaugel Ubudi kärast, et õhtuti end välja lülitada, kuid samas piisavalt lähedal, et iga päev melu sisse tagasi sukelduda.

Pärast Bali saare rännakuid ja Ubudi võtame ette retke veel pisematele saartele. Pärast 2 tunnist paadisõitu saame end sisse seada Gili Trawanganil. Kuna Gili saared on meie jaoks justkui laiud, siis me usume hetkel, et piisab ööbimisest vaid ühel saarel ning teistele saab paadiga päevaks minna. Eks kuu aja pärast näeme, kas praegune oletus ka paika peab.

Teine peatuspaik (11.04-15.04): Hotel Ombak Sunset, Gili Trawangan Island

Meie teiseks ööbimiskohaks on Hotel Ombak Sunset, mis asub saarel, mille ümbermõõt on vaid 7,5 kilomeetrit. Väike jalutuskäik ja ongi saarel tiir peal! Tegemist on väga rahuliku saarega, sest seal pole mitte ühtegi autot ega mootorsõidukit. Ka selle elamise võtsime peamisest melust eemale, et ööd ikka korralikult puhates mööduksid, et järgmisi päevi veel rohkemate seiklustega täita.

Kirjeldused ja pildid hotelli kohta on imelised! Ja juba puhtalt nende kiikede pärast tasub sinna minna! Facebooki ja Instagrammi uputus on tulekul!!

Kolmas peatuspaik (15.04-20.04): Kuta Beach Club, Kuta

Meie viimane peatuspaik on taaskord Balil. Kuta on täis elu ja melu ning just seal saab ära kulutada oma viimased dollarid ja ruupiad. Või kui kõik on juba eelnevalt otsa saanud, siis sealt saab vähemalt päkataksoga lennujaama liigelda. Eelneva perioodi oleme korralikult puhanud, seega on õige aeg olla hotellis, mis asub 4 minuti kaugusel rannast ning 7 minuti kaugusel Kuta ööelust.

Tahaks juba reisule minnaaaaa!!