neljapäev, 31. märts 2016

"Travel is the only thing you buy that makes you richer"



Reisimisele kasutatud raha pole kulutatud, vaid investeering iseendasse. Maailma nägemine annab kogemuse, arendab vaimu ja avardab silmaringi.

Kindlasti tekib teil küsimus miks Bali!? Lihtne, minu kinnisidee. Sügisel, kui saatsin enda poiss-sõbra Kaitseväkke, tekkis idee- "Tahan ära käia Balil!"
Bali tundub nii eksootiline, kus vaatamisväärsuste kõrvalt leiab sõbralikud inimesed, spirituaalse kultuuri, päikese ja rannad. Mida veel puhkuselt tahta!?

Mõte ja minek. Jaanuaris tegi Qatari lennufirma hea pakkumise. Kuid sel hetkel polnud kindel, kas minna üksi või leida keegi kaaslaseks. Aga tuli meelde, et Kärolin oli kunagi USA-s elamise ajal rääkinud Bali saarest. Ta oli nõus, yay! 

Teda, kui reisikaaslast usaldan ma tõesti. Me tutvusime teisel pool ookeani, New Yorgis, kus me mõlemad olime au-pairid. Lisan mõned kirkamad hetked siia.



Meie esimene kohtumine, TIME SQUARE-il  !!!










Ja edasi Bali...
Mina tegelesin piletite ostmisega ja paberimajandusega, mulle lausa meeldib. Üks huvitav fakt OSLO-BALI lennu broneerimisest- Norra keelselt lehelt ostes olid piletid pakutud soodushinnaga, kui muutsin lehe inglise keelseks, lisandus 200 eurot. Seega, abimees Google Translate aitas säästa.



 Piletid, kindlustus, hotellid olemas. Seljakott pakkida, ja võime startida.
Tšakraid avama! :D

Jätan blogi täitmis ülesande Kärolinile, sest selle lühipostituse jaoks läks mul aega 2 kuud :D


Päikest teile,
Hanzu

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar