laupäev, 30. aprill 2016

10. päev: Aeg pruuniks saada!

Pühapäev on puhkepäev!

Pärast Gilidelt tagasitulemist uuris Achung (meie Ubudi piirkonna reisijuht), kas saime ilusti hotelli ja kas kõik hästi jne. Hanna uuris talt, kas ta teab kedagi, kes teeks hea hinnaga päevareisi põhja poole. Meil olid kindlad kohad, mida külastada tahtsime. Tal endal aega polnud, aga uuris asja ning leidis meile autojuhi. Planeerisime järgneva reisi esmaspäevaks.

Seega saime pühapäeva lihtsalt olla!!

Nautisime hommikul pikka uinakut ning pärast hommikusöögi suundusime basseini äärde. Oli aeg pruuniks saada! Kuna telefon näitas 39 kraadi ning päikese käes oli temperatuur kõvasti kõrgem, siis veest väljas väga pikalt ei kannatanudki olla. Pidevalt tuli ette võtta marsruut lamamistool-bassein-ujumismadrats-bassein-lamamistool. Kui päikesevõtt oli mõneks ajaks ära tüüdanud, siis suundusime Beachwalki kaubanduskeskuse poole. Oh, kuidas aeg ikka lendab kui kõik poed läbi käia! Üllataval kombel olid väga paljud asjad täpselt samade hindadega, mis meil kodumaalgi. Ühel hetkel andsid kõhud märku, et oleks aeg jälle süüa.

Hiljem jalutasime niisama ringi, nautisime õhtut ja külastasime taas oma sõbrannasid. Hilised õhtutunnid käes, massaažid tehtud ja oligi aeg jälle magama minna!

Ees oli ootamas järgmine pikk päev.